Bzum! - soutěžní verze hry ke stažení



Venku pařák jak kráva, sluníčko svítí, ptáčci zpívají, travička se zelená, všechno kvete, alergici živoří. Zahrada, že čmelák nedohlídne konce. Ale někdo tu špinavou práci udělat musí. Jsou nás miliony... a já jsem nejlepší.

Vžijte se do role malého čmeláčka Čmeldy, vyleťte z úlu a opylujte zahradu. Zní to jednoduše? Uvidíte, že opak je pravdou, vyhýbejte se náletům ptactva, dávejte pozor na masožravé kytky Adélky a nezapomeňte... čas běží.

Nahrejte co nejvyšší skóre.

Nač se těšit?
Ručně kreslenou barvičkami hrající pohádkovou grafiku
Skryté i otevřené odkazy na současný svět
Veselé texty
Tvrdý časový limit
Zlé ptáky
V helmě integrované rádio hrající 5 hudebních žánrů :)

...a Adélku, která má hlad i po večeři...

Tato hra vznikla pro Velkou letní soutěž serveru VelkejChytrák.cz, vzhledem k omezené datové velikosti a termínu odevzdání hra nemá přístupné všechny původně plánované prvky, přesto stojí za zahrání.

Obrázky ze hry




Hru můžete stahovat z linku: http://www.proces-software.cz/download/bzum!.rar

RAR balík má 11,5 MB.

Komentáře

Likandro píše…
Tak jsem si to zahrál ...
No... co říct?
Ovládání, hudba, vizuální stránka, to všechno mě nadchlo *.*
No a teď co by se mi líbilo v další verzi?
Nějak vyrušit celkovou monotónnost hry. Stačilo by možná jen občas přehodit kytku s pylem během hraní na nějakou jinou aby hráč musel vytvořit jiný spoj...
Možná i nějaká herní kampaň? vypěstuj tuhle kytku do takové výšky a nějak zařídit aby na ní by pyl jen když budeš souběžně opylovat všechny?

A hlavně horu ladění co do zisku score. Prakticky se nevyplatí opylovat, stačí střílet ptáky a dostanu cca 2x víc, občas skoro 3x, než za samotné opylení.

S opylením souvisí i propadnutí pylu. Jak hráč pozná že je kytka vyrostlá a už nebere pyl? To se mi nepodařilo zjistit a asi 150 bodů sem proházel jen tak skrz střed. X_X

Ale i když to zní takhle možná moc drsně, rozhodně to tak neber, hra se mi moc líbí, ale pokud máš skutečně v plánu i nějakou hotovější nelimitovanou verzi, tak se mi zdá žádoucí se zmínit.
Celkově to má prostě slušně našlápnuto :)

Tak a teď jdu zas opylovat :D
Drobet píše…
bombastycká hra,ale nejak sem nepobral cil :D
Firejs píše…
Taky jsem jen lítal na jednu kytku, a pyl házel k tomu kohoutku a většinu hry jsem byl v mínusu :)

Takový trošku stereotypní, i když jsem možná jen nepochopil cíl, ale jinak je to fakt pěkná hra ;)
PepiCzech píše…
Likandro: Děkuji za pochvalu, od tebe to 2x potěší, za připomínky, za ty jsem ještě raději.

Zatím vidím dopracování hry v podstatě jako jistotu, takže se pokusím tam co nejvíc z toho zapracovat, teď, když už nejsem svázaný limity si od toho celkem dost slibuji.

K těm ptákům, myšlenka byla taková, že opylovat dvě kytky stíhneš dřív a je to výhodnější než sestřelit jednoho ptáka, že sestřelení je taková přidaná hodnota, pokud se mu zrovna připleteš do letu. Zřejmě to tak ale nefunguje :( Navíc jsou za minutí a následné spadnutí pylu celkem výrazný postihy.

Drobet: Úkolem je nahrát co nejvyšší skore. Viz část odpovědi Likimu. Všechny herní principy a mechanismy jsou popsané na nástěnce v plakátku Jsi tu nový?, včetně hodnocení bodů. Tuším, že duplicitně je to i v manuálu pod klávesou F1. Ale ve full verzi asi bude i nějaký tutoriál, na který, přestože jsem jej původně chtěl ve hře mít, opravdu nezbyl čas.

Firejs: Děkuju, viz odpověď Drobtovi :)
Anonymní píše…
Hra mi nejde spustit. Vsechny ostatni ze souteze jsem rozjel v poho, ale u Bzum se mi jen zobrazi uvodni obrazovka (nacitani) a pak se to samo zavre. Zadna chybova hlaska se nezobrazi. Mam Win XP a sestavu, na ktere by to melo bez problemu jet... Hodne rad bych si Bzum zahral, napada nekoho, kde by mohl byt problem?
PepiCzech píše…
Tenhle problém jsem zjistil na jednom PC taky, jednalo se o starší notebook. Těžko říct, kde je chyba. Možná integrovaná grafika, možná starý ovladače, chybějící DirectX, který, pokud vím, gamamaker využívá.

Zkoušel jsem rekompilovat exe soubor, bohužel bezvýsledně. Žádná změna.

Zkus reinstalovat directX a drivery, víc asi neporadím. Žádné knihovny ani externí moduly nepoužívám, netuším, kde by mohla být chyba :(